"Bij instructielessen aan een enkelvoudige groep was het een verademing om van deze geluidstechniek gebruik te kunnen maken. De leerlingen hoefden weinig moeite te doen om mij goed te verstaan. Ze gaven zelfs aan het plezierig te vinden om op deze manier uitleg te krijgen."
A. Vogelsang - OBS Heidepolle, Wolvega
"Ik maakt al 2 jaar gebruik van een Redcat geluidsysteem in mijn klas. Echt perfect. Het mooie van het redcat systeem is dat iedereen ervan profiteert. Ten eerste het kind met het hoorprobleem, ten tweede de gehele klas (zij horen u namelijk overal even goed) en ten derde hoeft u niet meer hard te spreken om uzelf verstaanbaar te maken."
Ronald Meyer, groepsleerkracht, Nicolaas Maesschool Amsterdam
"Het apparaat voldeed volledig. Ook de kinderen hebben het apparaat positief ervaren en ze hebben ook zelf de micofoon gebruikt. "
F. Hof - OBS Parkschool
"Ik ben ontzettend tevreden over het REDCAT systeem. Het had een zeer positief effect op een van mijn leerlingen die slechthorend is, en ook alle groep 3 leerlingen waren veel alerter."
D. Hippensteel - First grade Teacher, Missouri
"Het REDCAT systeem is geweldig. In een wereld waar er steeds meer verantwoordelijkheden aan onze baan toegevoegd worden, is het goed dat uw bedrijf het werk juist makkelijker maakt. Het apparaat werkt fantastisch. Bedankt voor alles."
T. Vaughaan - Second Grade Teacher, Oregon
"De REDCAT biedt iets dat voor andere bedrijven onmogelijk is - een alles-in-één system - met maar 1 speaker die het hele lokaal met gelijkmatig geluid vult. Dit is een kwalitatief zeer goed product dat vanaf het begin af aan boven mijn verwachting presteerde!"
S. Dornback - RISD Audioloog, Texas
"De REDCAT is een werkelijk fantastisch apparaat dat uistekend voor onze scholen blijkt te werken."
T. Dougherty - Rector, New York
"We hoorden het geluid van de REDCAT en hebben meteen onze eerste bestelling geplaatst. De geluidskwaliteit, het gebruiksgemak en de erg snelle set-up zijn voor ons een groot voordeel."
K. Healey - Purchasing Agent, Utah
"Het is ons goed bevallen. De kinderen luisteren beter naar de juf en maken vooral bij een dictee minder fouten doordat ze de woorden goed kunnen verstaan."
Jolanda Elsinga, Leerkracht groep 3,4 I.B.S. it Pertoer Weidum
Voor meer informatie (in het Engels) verwijzen we u graag naar de website van Lightspeed Technologies Incorporated